Přinášíme vám ochutnávku z našeho natáčení promo videa na song Šikana od Kapitána Dema. Natáčení byla jedna velká jízda! Doslova pod rukama dreamteamu to celý den šlo jako po másle. Nejen štáb, ale i naši herci jsou dost ostřílení a tak se nezalekli žádného pokynu od režisérky Dariny Burianové. Museli si např. poradit se zadáním: „splynout s prostředím“. Elda s Matym se ztratili v zeleni, Anička splynula se šatní skříňkou, Adam to zapíchnul přímo k podlaze, Josinka s Jáchym se našťouchli ke skříni, kde to Jáša trochu od Josinky schytal a Dany se taky vnořil celý do skříňky. Splynutí s prostředím je jedna ze základních linek božího scénáře od naší režisérky. To je ale přece přesně to, co SecondBrand nechce. Nechce, abychom se ztratili v davu, splynuli s okolím a byli neviditelní. Co ale s tím? Máme kouzlo! To je totiž „to kouzlo, co my dokážeme“! Jak by řekl Demáč.
Je to kouzelná skříň, kterou pro SecondBrand vyrobil umělec Benedikt Tolar. Tahle skříň od Bena nejen, že je strašně boží, ale zároveň následuje myšlenku SeconBrandu. Její pravé křídlo je z ledničky a v levém křídle má okénko z pračky. Už proto musí být kouzelná. Bene, děkujeme!!! Je to skříň, kde se z neviditelných stávají viditelní, je to skříň, kde se z nesebevědomých stávají sebevědomí a kde se z mladých lidí bez názoru stávají mladí lidé se zdravým kritickým myšlením. Už teď se na ní stojí fronta!
Ale samozřejmě skříň v našem pojetí funguje jako metafora, která ukazuje, že není potřeba se bát být vidět, že není potřeba nosit mainstreamové značky, že nejlépe se člověk sžije se svým stylem, když si ho nejen vybere ať ze sekáče, od kámoše…., ale také vlastníma rukama vytvoří. Že nepotřebuje předražené značky a neměl by podle oblečení soudit druhé lidi. Že svou volbou nákupu nebo recyklace již vytvořeného může pomoct ke zdravějšímu životnímu prostředí.